Blööööö

Jag har insett att min senaste kyss: Va av vänskap
Jag pratar: Oavbrutet
Jag avskyr när folk: Kollar snett? (:
Min bästa vän är: Sabaajna
Min första vän heter: Ida
Kärlek är: Ett spel
När jag borstar tänderna: Borstar jag tänderna
När jag lagar mat: Blir den bränd
Jag tänder på: Killar som kan spela gitarr, sjunga osv
Jag är rädd för: Mörker
Den värsta känslan är: Att vakna på morgonen
Den bästa känslan är: Att somna på kvällen
Jag är bäst på: Att vara bäst
Jag är sämst på: Att vara sämst
Om jag va ett djur skulle jag vara: Haha, en kaaaatt ;)
Min mobiltelefon är: Mitt allt
När jag vaknar på morgonen: Pratar jag inte med någon
Just nu tänker jag på att: Erik älskling
Bebisar är: Fula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0