En till lista

Kände mig taskig när jag sa att jag inte skulle uppdatera någe mer.. Shit, Josefine har fått känslorna tillbaka!
Eller inte, men jag tycker om listor!

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig?
Hur mår du, gullet? :) <3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Okej, lördag? :)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Naw, vi måste träffas snart gumman! Vad gör du på lördag?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Håller på med en sak! :o

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Någon som är kåt? :)

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Prata tele?

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Inte nu :( ser film :( <3

8. Vad vill du höra mest av allt?
;)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Men varför inte? :D

10. Din romantiska replik?
Josefine..? <3

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Samma skit. Jag gör allt du vill, om vi ses på lördag :)

Haha, randomlista.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0