Godmorgon

Har varit vaken sen elva men inte orkat blogga innan nu.
Imorse vaknade jag med en stoor svullnad i ögat, så jag knappt såg någonting.
Så jag tänkte att jag inte kunde gå till skolan så, så jag gick och la mig igen.
Ska typ dra nu och lägga mig i sängen och vila mig lite.
Men vad gör ni idag då?
Själv kommer jag bara ligga och slappa. Det var skitskönt att vara hemma från skolan idag, för hade aldrig klarat igenom hela skoldagen iallafall. Men jag är lite besviken, eftersom att min chans att göra klart min Djurgård'ströja på slöjden idag gick åt helvette .___.
Menmen, får väl fortsätta efter jul då..

BTW, fick ett förslag av en vän i Sala om att jag ska skaffa " smsblogg " (?)
Jag fatta typ nada men hon sa, att för dom som inte hade internet, eller inte tillgång till data eller liknande kunde få det på mobilen. Alltså att ifall jag typ drar någonstans, så skickar jag ett sms till alla som sagt ja till att få dom smsen och skriver t.ex ; Hejsan! Nu drar jag iväg till nordan och tillbringar kvällen där, några där? osvosv.. "
Förstår ni vad jag/hon menar? Att ni kan få inläggen på sms istället för att gå in på bloggen för att se vad jag ska göra under kvällen/dagen.. Så, vilka är intresserade av att få sms istället för att jag skriver det på bloggen och hoppas att ni läser?

Kommentarer
Postat av: pehå

ja , görså :D

2009-12-16 @ 17:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0