Godmorgon

Godmorgon alla sötnosar!

Tänker börja säga det jag fick igår i julklapp! ;

Tre filmer, tre böcker, presentkort på SFbio, 500kr på H&M, 500kr, silvershampoo/balsam, nagel&hand behandlingar, parfym, tights, joeansleggins, foundation, ögonskugga, två mascaror, något nyckelband, läppglans, örhängen, piercade mig, djurgårdenhalsduk och biljett till TokioHotel's konsert!
Det är iallafall det jag kommer ihåg just nu!

Nu ska jag duscha och börja fixa mig och så, sen ska jag ut med Emma & Victoria.
Ni får gärna berätta vad ni fick i julklapp, och vad ni tyckte bäst om?
Det jag tyckte allra bäst om det var djurgårdshalsduken, piercingen & biljetten!
Men ja.. skriv gärna i kommentarer vad ni fick, ni också! 

Hoppas att ni hade en underbar julafton! 

PUSS PÅ ER ALLA,  



I love you, biaaatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0