haha, ni får en till (a)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: yeeeeah
2. Är du lycklig?: aldrig varit lyckligare 
3. Är du uttråkad?: haha, som fan
4. Är du ledsen?: nejfan, nyår ju!
5. Är du italienare?: nej, de tror jag inte :)
6. Är du cool?: utan tvekan!  
7. Är du från Irland?: nej, hahaha
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: ja.

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nope, men intresse vid första ögonkastet
2. Har du någon gång blivit sårad?: ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? haha, de tror jag nog
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: nope.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: ja,  
6. Har du haft en hemlig beundrare?: ja
7. Är du kär?: nej
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: haha fuck no  

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: bilddagboken
2. Hår eller ögon?: hår
3. Katter eller hundar?: både och
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: många vanliga
5. Coca-Cola eller Pepsi?: cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: utekväll!  
7. Pengar eller lycka?: lite av både, kanske
8. Dag eller natt?: naaaatt
9. Msn eller mobil?: mobil, lätt!

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? ja
2. Brutit nåt?: ja, foten x)  
3. Gjort nåt du ångrar?: ja, de har väl alla  
4. Hoppat Bungee Jump?: fuck no, kommer aldrig hända heller!   
5. Ljugit för någon du tycker om?: haha ja
6. Ätit en hel tårta?: nejnejnej, fan heller 
7. Gjort bort dig offentligt?: hahhaha, händer nog varje dag
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: ja,
9. Gråtit när ett husdjur dog?: öööh, nej men jag grät när jag fick reda på att de va en kille! & juste, när Gizmo dog grät jag oavbrutet.
10. Velat försvinna?: jarå, de har jag

 

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: missade 12 samtal från Raul, annars var det att jag pratade med mamma igårkväll 
2. Telefonsamtalet du fick: Raul, som jag inte svara på. Annars mamma! xD
3. Personen du var med: Emma, bebis :)
4. Roligaste grejen som hänt: Haha, mamma skrek "negerjävel" så högt som hon kunde, hon skriker fortfarande ;$
5. Personen du smsade: Emil Lindahl 
6. Personen du tänkte på: Kom ju och tänka på Emil nu?
7. Du skrev till på myspace: Thåström, ( mamma's myspace )
8. Du kommenterade: Jag vet inte?
9. Du tillbringade natten med: Min bror tror jag ;o  
10. Du kramade: Emma




13 HAR DU:

Ett förhållande: nope.  
En bästa vän: mjaae,
Haft ett seriöst förhållande: Jaaaaadå, de har jag säkert!
Dejtat en av dina bästa kompisar: haha, jag dejtar mina bästa vänner vaaaarje dag.
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat: ja
Haft ett one night stand: haha, vem har inte 
Skrikit åt en lärare: haha, i stort sätt varje skoldag
Kysst någon och sedan ångrat dig: ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja
Några husdjur?: ja
Hamnat på polisstation: de tror jag inte 




12 DAGENS:
Klädsel: bh, linne & trosor * hej nyvaken *
Hår: utsläppt!
Låt: The Kill - 30 seconds to Mars
Vill ha: Smällare!
Köp: Ingenting  
Godis: Ingenting  
Attityd: Tjurig just nu, men när jag drar ut med brudarna ikväll blir de dragg i mig!  



11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Ida ( dagis )
Husdjur: Kalle, som först hette Julia
semester: Rullsand
Köpta skiva: Någon Britney Spears [ största idolen ever när jag va liten ]
Riktiga kärlek: haha, metin..?
Konsert: Nicke & Nilla på skansen? (i)
Fylla: De va nog med P & A & S på sjögrenskaskolgården för tre år sen typ.




10 SENASTE:

Personen som sms:ade dig: Emil Lindahl
Personen som du kramade: Emma
som ringde dig: Raul
personen du ringde: Ploy
Alkoholdrycken: Jag vet inte, jag dricker inte längre!  
Bilfärd: De va nog när Sabina's pappa körde mig och Sabina till sunnersta!
Gången du grät: På julafton
Måltiden: Pizza igår typ?


9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Neeej  
Våga hoppa bungyjump: FUCK NO 
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Inte söndertatuerad, men de är sexigt med tatueringar (a)  
Kalla dig själv lycklig: Jajaja
Hellre ta bilden än vara med på den: Jag skulle vara med på den!
Kunna gråta över en kille: Ja.
Kunna gråta över en tjej: Ja, det har hänt
Ljuga för någon: Ja, om de behövdes 
Kunna springa 50mil: Om jag hade ett mål som väntade efter dom 50 milen




8 VAD:

Gör du just nu: Kollar på idolauditions från 08
Ska du göra imorgon: Iiiingen aning
Säger du till dig själv: Hej Josefine :)
Har du med dig in på bion: En stoooor cola
Är det för färg på dina byxor: Jag har inga byxor just nu :)
Är det för väder hos dig just nu: Snööööö,
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögon, hår och kroppsbyggnad 
Skulle du göra om du vann på lotto: Beror ju på hur mycket  



7 SAKER DU HAR PÅ DIG

1. trosor
2. bh
3. linne
4.
5.
6.
7. 



6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: nej, de beror på vem det är!  
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15
Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: ja
Luvtröjor: <3333333333333
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: ja, vill ha tatuering
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: motsatta!  



5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång!
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst: 12-14
Sova eller vaken: soooova
Kyssar eller kramar: både och!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0