Helgen's bilder

Alla som visas på bild nedanför får bjuda lite på sig själva, för jag tar inte bort en ända bild.
Mina vänner är så himla snygga, visst?

Alexander på nordan, haha ( igår )

Dennis bror på nordan, sötnos ( igår )

Öh, Dennis ben, Pehå, Mickan & Alex ( igår )

Mickan, Alex & Pehå ( igår )

Micke, Mickan & Pehå ( igår )

Alex bögade sig till någon gaylåt ( igår )

Sanna på bussen hem ( fredags )

Sanna nere på tvåan ( fredags )

Dennis & Ogge utanför epan ( igår )

Ogge, thihii.. han kommer döda mig nu ( igår )

Pehå, Dennis, Mickan & Alex ( igår )

Mickan & Pehå - början till Stamp on the ground ( igår )



Kommentarer
Postat av: pehå

hahaha herregud , snyggingar ! , love u jossaaan !

2009-12-06 @ 18:49:23
Postat av: Sanna

Hahahahha, snygg jag är asso :o

Jag visste fan inte att du tog kort på mig i uppsala? Xd <3

2009-12-08 @ 06:59:10
URL: http://bdvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0