JÄVLAR

Såg alldeles nyss att jag bara uppdaterat en gång igår och ingenting idag?
Haha, men idag har jag faktiskt en ursäkt!
De va såhär, imorse vaknade jag halv elva och skulle ta kvart över tolv bussen in till stan med syster & emma.
Där inne träffade vi Karin, och vi gick typ runt och shoppade och sånt, sen senare drog vi på bio.
Köpte ett par jeansleggins, en cardigan, lösnaglar, örhängen, två bh'ar och passande trosor till dom!
Man måste ju passa på nu när det är mellandagsrea * hej fattig * (a)
Men aye, vi kollade också på Göta Kanal 3 på bio. Ingen höjdare, får nog 3 av 5 av mig iallafall.
Men aah, ikväll ska jag nog bara lägga mig i sängen med en hüperskön ansiktsmask och bara mysa framför en film.
Vad har ni själva för planer ikväll?


Här är resultatet från min piercing nu då, ska fixa en bättre bild.
Någongång!

Ska krypa ner i sängen nu.

GODNATT ( typ ) PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför sitter den så långt ner ?:S

2009-12-27 @ 02:13:13
Postat av: Anonym

och sen när börja du med nya kläder och lösnaglar ? och du vill bara visa upp din piercing på varje bild ? :S

2009-12-27 @ 17:26:22
Postat av: Emilia

Det blev ju jätte fint (A)

2009-12-28 @ 11:30:07
URL: http://emiliaholkedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0