JULLOV

Nu har Josefine gått på jullov! D:

Hela dagen började av att min syster väckte mig, jag typ började fixa mig och skit. När jag kom till skolan möttes jag av Sanna & Sabina. Vi gick långsamt till skolan och typ höll på att gråta p.ga Pelle.
Jag fick knappt ur mig några tårar med tanke på att jag har gråtit hela natten, snälla kom tillbaka..
Ingen bra början på mitt jullov iallafall.
Men aye, vi satt i klassrummet och snackade lite, hela klassen.
Sen så gick vi ner till Hälsohuset och lyssnade på några som sjöng typ.
Sen drog vi upp till klassrummet igen och fick våra betyg och så.
Och nu sitter jag här.
G i allting utom Engelska & Matematik där jag har IG, faaaaan.
Men är ändå rätt nöjd, trodde jag skulle få IG i ännu mera o:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0