Lista

1. Hur många sms har du i din inkorg?

haha, jag vet inte ;o orkar inte räkna dom..?

2. Vad står det i ditt översta sms och vem är det från?
<3 - från Wisam

3. Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från?
okej, vad händer? <3 - från Simon

4. Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från?
Med? - från Wisam

6. Vad står det i ditt översta, och vem är det till 
aah <3 - till Wisam

7. Vad står det i ditt nedersta sms och vem har du skickat det till?
haha, okej? - till Simon

8. Vad menade du med det du skrev i det nedersta sms:et?
Jag kommer inte ihåg, han sa väl någon IQbefriat som vanligt? (a)

Ta fram din mobil och gå in på kontakter!

Har Du Kysst nr 7?

alexbebis - nej, de har jag inte :(


Gillar Du att vara med nr 19?
bamselinné - aldrig träffat

Gillar Du nr 25?
christian saarinen - har inte pratat med honom på typ ett år?

Är nr 21 Din bästis?
blerim binaku - hahaha, nejru..

Älskar Du nr 16?
andrea persson - klart jag gör <3

Är nr 12 Bäst?
alli ayoube - he wish he was, haha

Var Du med nr 20 i dag ?
bizar - nope

Nr 24 går i samma klass som Du?
christian bodin - haha nej

Nr 31 har likadan Mobil som Du?
daniel stark - haha nej de tror jag inte

Nr 34 är Din granne?
denniskungen - nope

Är nr 14 en Sötnos?
amos åberg - ja, självklart!

Vad blir ditt namn baklänges? enifesoJ
Vem betyder mycket för dig? familj & vänner
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 1 dag tror jag
Platt eller lockigt hår? platt ;o
Har en dröm gått i uppfyllelse? ja
Vad har du för startsida på internet? blogg.se
Vem ringde du senast? alex lindberg <3
Tycker du att sengångare är söta? jag är en sengångare, så dom måste ju vara söta?
Har du haft vattkoppor? ja, när jag va tre
Har du någon gång testat karate? nej
Vilken mobilringsignal? den här vanliga, x] 
Minimorötter eller pommes frites? pompes, såklart
Första sporten du gick på? gymnastik, är de en sport? annars är de fotboll xD
Vad längtar du mest till just nu? sommaren!
Hur gammal har du tänkt bli? 30
När åt du senast en fiskbulle? ööh, när jag va typ två eller något? värsta som finns..
Vad drömde du inatt? de kommer jag inte ihåg
Vilken tv-serie är bäst? Simpsons, 2½ & Scrubs!
Kan du gå ner i spagat? haha nej förfan
Vad åt du senast idag ? har inte ätit någonting idag 
Höga eller låga strumpor? låga?
Röd, grön, blå eller gul mjölk? grön
Vad har du för färg på ditt påslakan? rosa
Vad ska du döpa dina barn till? jag ska inte ha några barn.
Sommar eller snö? både och
Är du mörkrädd? ja som fan!
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt
Vem kramade du senast? shinyar, tror jag 
Kan du ditt mobilnummer utantill? ja
Har du tråkigt? jaaaa
Sjunger du i duschen ? ja x)
Vilken färg har din jacka? svart
Vad ska du göra nu? lägga upp den här, röka, duscha sen ut med emma!

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: sabina

lånar listan sötnos! :)

2009-12-30 @ 23:25:33
URL: http://mypastandmypresent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0