Rest in peace..


Den här bilden, det här var den absolut sista gången jag såg dig, efter det har det bara varit sms och telefonsamtal mellan oss.
" men jag kommer tillbaka på jullovet, så ska du få leka lite i snön, haha " kommer du ihåg när du sa så, i telefon? det gör iallafall jag, som om det var igår.. jag längtade som fan. även fast jag skulle drunkna i snön så längtade jag, för jag skulle få träffa dig igen!
men nu får jag ju inte de.. jag får inte skratta med dig, får inte se ditt vackra léende igen.
jag vill inte gråta, vill inte verka svag. men jag klarar inte av en dag till utan dig. jag var så jävla glad när min syster kom ner på rummet tidigare idag.
Victoria - Josefine, jag måste berätta en sak om Pelle..
Jag - aah, vadå? :)
Victoria - aah, han är död...
Jag - * gråter *
jag trodde aldrig jag skulle gråta över dig, för allting var ju så perfekt med dig i mitt liv.
trodde inte att du skulle försvinna, varför bara sådär? jag fattar inte. hade aldrig föreställt mig ett liv utan dig. att det liksom skulle ta slut mitt i allt, när jag minst anade det..
jag önskar nu att under den senaste tiden du levde, att jag skulle vara lite mer uppmärksam. vi pratade ju knappt på senaste tiden. har bara frågat typ hur vi mår, sen inget mer. du var alltid så jävla glad, iallafall mot mig.
baby, jag orkar inte skriva mera. jag är så trött..
jag tänker be för dig, varje kväll.
Jag lovar.
Pelle Johansson, jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: M

söt blogg :) kolla gärna våran

2009-12-17 @ 19:52:05
URL: http://threeonly.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahw :(

hur dog han? :/

va de inte han som victoria din syster satt och strulade med i sommras bakom biblioteket?

vila i frid får han göra <3

2009-12-17 @ 20:08:36
Postat av: Michaela

Naaaw vad fint ! Pelle va verkligen underbar som vän,bror,son, men oxå som min pojke !

fan varför möter man sin död när man e så ung, :( han skulle ju fylla 18 i januari :'( <3

2009-12-17 @ 21:15:22
URL: http://ohsmaart.blogg.se/
Postat av: cecilialund

så hemskt..

får ju typ tårar i ögonen

2009-12-18 @ 10:29:11
URL: http://lundithink.blogg.se/
Postat av: Fiia'

HAHAHAHAH ofta du kände pelle SÅ bra ?

asså de sjukt, så fort någon dör är han allas älskling PATETISKT !



Vila i frid älskade bror,du e saknad !<3

2009-12-21 @ 00:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0