Äckel!

Jag tycker hon är fulfulful!
& jag är inte den ända som tycker det precis.
I, du är ÄCKLIG!
Hahaha, snackar skit om hur vi är här nere när du är likadan!
Thahaha, asso insé, du ser ut som en bäääääbis.
Du är så jävla äcklig och ful och skabb och alla negativa saker som finns i hela jävla världen.
Thaha, ojojoj. Kom och tänka på dig nu när jag läste din blogg, hahaha skabbigt asso..
Du tror nog att alla älskar dig, men vet deu vad gumman?
VI ÄLSKAR ATT HATA DIG, det är därför jag & många andra läser din blogg, för att skratta åt dig!
I just wanted you to know :)
& ja, om du gissar rätt om vem det är så är du riiiiktigt c00l. Förl det måste varla sååå svårlt att gissa. ellerlhurl?

PUSS PÅ DIG GUMMAAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0