Back in the house

Vi slaggar här inatt igen. Asso fett läskigt, Serdar kommer hem imorgon.. Tänk ifall han kommer hem imorgonbitti :o
& JAG SKA SOVA I HANS SÄNG! tänk om han kommer in i rummet när jag ligger och sover x''']
Aye, vi har precis varit ute med Jessica, kul att träffa den underbara bruden igen.
Iallafall, vi satt och snackade massa skit om folk och snackade depp om gamla pojkvänner.
DEN FITTAN FÖRSTÖR FÖR ALLA, ÅÅÅH.
Aye, kommer ett videoinlägg snart också, när jag orkar x)
Men det får bli den videon jag spelade in tidigare idag.
Aye, nu sitter jag och kollar på Två & en halv män.
Victoria & Andrea är ute på balkongen och rööööker.
Jävla fjåååårtizar som röker asso, såååååååå omoget!
Alla under 18 röker ju för status, ellerhur? Visst är det så?
HAHAHHAHHA.
Nu håller Victoria & Andrea på att laga makaroner & kyckling som vi ska käka snart :')
& jag har haft grymt kul me domhära flickorna på senaste tiden!
Dom tar fram mitt riktiga jag.
Aye, vi får höras lite senare, mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: madelene

" DEN FITTAN FÖRSTÖR FÖR ALLA, ÅÅÅH " jasså ? vet att de e mej du menar ,

2009-07-14 @ 18:52:02
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-07-19 @ 00:18:33
URL: http://jessicasaarinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0