Film & Yogurt

Vi sitter FORTFARANDE i Serdar's lägenhet, vi har varit här i över 24 timmar nu, haha.
Och vi har baaara chillat galet! 
Så jävla trevligt jag har haft igår, inatt och idag med mina två favoritbrudar :'')
Vi kollar på film och äter yogurt, eller hur man stavar det. 
Nu ska jag ut och röka och sen ska vi nog börja röja undan här innan Serdar kommer hem. Det ser ut som värsta dagiset överallt. Flaskor, tallrikar och bestick ÖVERALLT. Så vi ska väl städa lite.
Fixade headern nu igen, den får vara såhär tills vidare, så får vi se hur jag gör senare. 
Ååååhjaaa, nu har pappa kommit hem! Jag är skitglad, fan vad jag älskar dig, papi. Du är allt!
Aye, vi får höras lite senare älsklingar!
Ha det gött. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0