Godmorgon!

Godmorgon folket!
Eller godmorgon kanske man inte säger.
GOD EFTERMIDDAG!
Gud va tråkigt jag har.
Mohaha, sitter och pratar med Tobias i telefonen och väntar på lite käk (A)
Min morsa fick värsta städkraschen och håller nu på att städa heeela förtältet som en galning.
Sen klagar hon på att vi aldrig hjälper till? :o
Aye, hur mår ni idag då?
Jag funderar faktistk på att ha en frågestund senare ikväll eller bara hitta någon jävla lista som tidsfördriv.
Men anyway, idag ska jag nog vara med Jacob & Cevin, dom sötnosarna :*
hahahaha, nu går mamma och sjunger också.
Snacka om att vara " Familjen Annorlunda "
Thahahaha, va tråkigt livet är ibland asså.
Men ska inte tråka ut er mer nu.
Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0