Godnatt

Andrea har somnat så ska nog gå och lägga mig nu också.
Men är fortfarande skiträdd över att Serdar ska komma hem imorgon när jag ligger och sover.. Fett orolig, han känner mig liksom inte. Så ligger jag där i hans säng när han kommer hem? ;oooo
Aye, vi får höras imorgon, så lägger jag in videoinlägget då!
Hann inte idag eftersom att datan varit upptagen sen jag uppdaterade sist.
& btw, vad har hänt med er " storbloggare" ?
Dessie t.ex, du uppdaterar jättedåligt nu för tiden, älskar ju att läsa din blogg..
Aye, hoppas ni bloggare börjar tänka till och uppdaterar ännu mer än vad ni gör för tillfället, för det suger!
Godnatt på alla söta läsare, jag älskar er. glöm inte det!
Ha det bäst och sov gott, vilket inte jag kommer göra..
Kommer ligga och oroa mig hela natten, usch för att han kommer hem imorgon!
Som sagt, hoppas ni sover bra inatt och mår bra när ni vaknar imorgonbitti.
Ni får höra imorgonbitti hur det gick med sovandet x''']
Nu måste jag krypa till sängs, och lämnar problemet med Andrea's sömn till Victoria.
Önska mig lycka till angående morgondagen, usch så nervös jag är!
Pusss på alla underbara läsare, I LOVE U GUYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0