Jag saknar min tvilling

Josefine Agius, min älskade tvilling.
Det har gått över en månad sen jag såg dig senast.
Och jag saknar dig så grovt.
Jag vet att alla tycker att vi är wannabe's för att vi kallar varandra Tvilling, men egentligen vet dom inte ett jävla skit av vad vi menar.
Men vet du vad, jag skiter i vad alla säger, för du är mitt allt och jag älskar dig över allt i hela världen.
Jag kan inte se en framtid utan dig.
Jag längtar tills skolan börjar igen så jag kan se ditt vackra ansikte igen.
Du är min bästavän och jag släpper dig aldrig.
Livet går åt fel håll när jag inte har dig vid min sida.
Glöm aldrig att jag älskar dig, gumman.
Tack för att du finns. <3


 

Kommentarer
Postat av: Josefine.

Åh gumman, jag saknar dig så mycket du anar inte.

Folk fattar endå inte vad vi pratar om när vi säger att vi är tvillingar, och dom behöver inte förstå, bara vi gör det så spelar de ingen roll.

Jag längtar så mycket till skolan när jag får krama dig igen, ch träffa dej varje dag.

Jag älskar dig hjärtat ! <333



/ JosefineAgius

2009-07-08 @ 14:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0