Känslig natt

Inatt blev jag jättekänslig och jag skrev till typ alla vad jag kände och tyckte om dom.
Men en person fastnade jag på.
Mitt ex. Jag är inte kär i honom längre eller någont såntdär, men jag har ändå svårt att glömma honom?
Har svårt att komma på ett sätt att lämna honom helt.
Han svarade ju iofs inte på smsen jag skrev. Inte för att jag är förvånad precis.
Varför skulle han svara på det?
Men det sårade mig. Han kunde iallafall skriva " Okej " eller vafan som helst.
Bara så jag kan TRO att han bryr sig iallafall.
Fast det gör han ju inte.
Tre månader sammanlagt mellan honom & mig, & han ångrar allting.
Tyvärr så kan jag ju inte säga att jag ångrar det, jag me.
Men tro mig, jag vill. Jag vill glömma honom helt, men vafan ska jag göra?
En fråga, & ett svar.
Snälla älsklingar, hjälp mig!
Vad ska jag göra för att sluta tänka på honom?


Kommentarer
Postat av: Emelie

fattar vad du menar med att du inte är kär i honom längre men du kan ändå inte glömma honom. så är det för mig med /:

har inte direkt något svar på att glömma honom helt, tyvärr. men jag gör saker och tänker att jag klarar mig skitbra utan honom osv

2009-07-08 @ 15:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0