Läskig jävla rulle!

Sitter och kollar på Anacondas med Andrea & Syster.
Håller på att döööö.
Alla tre HATAR ormar och ändå slutar vi inte titta? :o
Asso funderar på att fixa ett videoinlägg snart så ni får se att jag lever påriktigt :DDD
Men först måste jag hitta sladden till datan för att kunna lägga in den sen x]
Men iallafall, blir lite chill senare ikväll och hör gärna av er om ni vill träffas :)))
We are going to stay up aaaaaaaall night :DDDD för vi är c00la.
Men aye. kalla oss fjortisar om ni känner för det, tar vi åt oss? Det var en annan fråga [ ' ;
Pusssss på rooompaaah. <333
& btw, vill önska min käre vän Tobias en underbar vecka i Cypern!
Han åker imorgon. Kommer saknar hans sms varje morgon och varje kväll :(((
Aye, vi får höras senare ikväll.
Älskar er, gullnosar.



Kommentarer
Postat av: e

hah bor inte du i knivsta?

2009-07-12 @ 22:52:56
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: e

mmen konstigt :) jag bor också där .

2009-07-12 @ 22:58:30
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0