Pengarna är slut

Hej alla underbara!
Mina pengar på telefonen är tyvärr slut så kan inte blogga från den längre!
Så nu sitter jag i Tommy's husvagn. Fick sno hans data ett litet tag så ville bara berätta att det inte funkar att blogga, tyvärr.. Hatar dehär tangentbordet vafan x)
Men aye, åker hem imorgon så då får ni gärna ringa ifall ni vill träffas! Stannar till måndag troooor jag om vi inte åker senare i veckan.
Vi får se vad som händer senare ikväll, just nu sitter jag och läser Dessie's blogg och såg ett inlägg om " Sneknllad " på pea.. Vet ju vem bruden är och håller med Dessie TOTALT. Nicole, som hon heter har inte riktigt växt ifrån fjortisstilen än tyv'ärr, vilket jag tycker att man ska göra när man är i den åldern. Folk som tycker att jag är fjortis osv kan skita ner sig! Helt ärligt, är mig själv och om den stilen är fjortisaktig så får ni tycka det. Men jag geggar inte ner mig i maaaassa foundation och skriver som en fjortis som vissa andra gör. Och om det är fjortisaktigt att skriva om sin dag och sig själv så får det bli så, men jag själv tycker inte att jag är fjortis.. menmen, aye tänker inte snacka om det mer för jag blir bara förbannad. Nu ska jag snart ut och vara lite social med dom andra, ska slänga upp en lista innan om datans batterier håller!
Puss på alla älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0