Slänger upp denna

Jag har insett att min senaste kyss: Bara va av vänskap från min sida
Jag pratar: Hela tiden
Jag avskyr när folk: Snackar skit, fejkar någon annan osv
Min bästa vän är: Alexander
Min första vän heter: Ida
Kärlek är: Bara skit, en lek för vissa
När jag borstar tänderna: Kollar jag i spegeln hela tiden
När jag lagar mat: Blir den bränd
Jag tänder på: Killar som kan spela gitarr, sjukt hett!

Jag är rädd för: Mörker
Den värsta känslan är: Att känna sig ensam
Den bästa känslan är: Att känna sig behövd
Jag är bäst på: Att lyssna
Jag är sämst på: Städa ^^
Om jag va ett djur skulle jag vara: En panda
Min mobiltelefon är: Mitt allt
När jag vaknar på morgonen: Pratar jag inte med någon
Just nu tänker jag på att: Svara rätt på frågorna
Bebisar är: Bajsiga

Tack till min mamma som va så snäll och hjälpte mig med denna listan (A) suger ju på att snacka om mig själv :$

Puss på er!


Haha, nu bjussar vi lite på oss själva..

Kommentarer
Postat av: EmiL^

du jag har tappat min telefon de är därför jag inte kan svara på din sms älskling :)<333

2009-08-04 @ 23:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0