Tv & mys i Serdar's lägenhet.

Sitter fortfarande i Serdar's lägenhet med Andrea, syster & Pelle.
Oskar kom upp tillslut men va inte kvar länge. Han tog tåget till uppsala hem igen.
Nu sitter vi och kollar på Paris Hilton, my new BFF. Sjukt roligt program x]
Pelle var helt okej, rolig människa men han avslöjade filmen vi såg :'o
Som sagt så är mina datorer trasiga och borta. Har inte råd att hämta ut den andra datan än, så vi får se när jag gör det dååe. Men ska som sagt försöka vara så social som möjligt från andras datorer, och kanske från telefonen ifall jag kan fixa det x) Iallafall, kanske kommer en lista snart igen, eftersom att jag måste vara liite social iallafall xD
Men vi får se hur det blir.
Men vi får väl höras lite senare dåe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0