Webbtaajm me älsklingstobias

Hej alla underbara bloggläsare!
Sitter och lyssnar musik och spanar in min sööötnosiga älskling Tobias :))))
thih, busigtbusigt..
Men aye, ändrade planer ; fixar skjuts till rullsand IKVÄLL istället, så kommer fram lagom till 22.
Då ska jag träffa Maja o busa lite med den tösen.
& ja, dedär misstolkades :o
iallafall, slänger in ett inlägg i bilden påväg tillbaka!
förlåt för sämsta uppdateringen på sista tiden, men orkar inte med dethär tröga tangentbordet!
Ska slänga in en bild på Tobias i webben, hata mig inte nu, hjärtat (A)


thaha, suddig bild. men visst är han söööt? :DDD <33
haha, jaja. nu ska jag sluta tråka ut er!
Love u all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0