Dålig uppdatering

Förlåt för att jag inte uppdaterat någonting idag, förlåt verkligen.
Men iallafall, idag vaknade jag runt typ 10.15 och gick direkt ner på stranden till mamma och snackade lite.
Sen gick jag upp och käkade lite frukost, det fick bli mackor och underbar oBoy, mums (a)
Anyway, det kommer bli ganska dålig uppdatering under sommaren, men ska försöka vara så social som möjligt.
Men det kommer nog oftast inlägg på kvällarna.
Nu ska jag gå och leta upp Basse, Fabian & Simon som lämnade min bror ensam vid kiosken, och efter det kommer dom nog inte leva längre. Jävla fittor.
Iallafall, ska kila typ nu.
Hörs imorgon eller senare ikväll.
Men jag tror att det blir imorgon!
Måste också länka till Bästa Bloggaren I Världen .
Han är min idol, fan!
Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0