Fittkamera & fittdator

Jävla fittkuk, jag satt och kollade igenom mina bilder på digitalkameran på stranden idag när jag satt ute på dom stora stenarna, så tappar jag den i vattnet när jag garvade åt en bild! Hur jävla misslyckat får man vara?!?!?! Snälla döda mig, min älsklingskamera är paj!
Och sen när jag kommer hem och ska klaga för min mamma så säger hon " vad ska du med den till i sommar iallafall? "   Då fick jag spel, jag måste vi vara social på bloggen dom tiderna jag är inne!
Och så klämmer hon ur sig att datan har för litet minne eller något, eftersom att det är mammas bärbara data, SÅ JAG KOMMER INTE KUNNA LADDA UPP BILDER PÅ HEEEELA SOMMAREN! jag tror jag dööööööööööööör!
Blir så sjukt jävla trött påååå livet ibland asso..
Men iallafall, kom på en bra lösning.
Att i slutet av sommaren får ni aaaaalla bilder från sommaren i ett ända inlägg.
De är väl ändå rätt skoj det också att läsa ett helt inlägg om hela mitt sommarlov, eller? (a)
Anyway, ska vara med Dennis imorgon när jag kommer hem iallafall, eller har jag redan skrivit det?
Hoppas iallafall att det går bättre att blogga denhär gången, och ni får jättegärna vara med och säga vad jag ska skriva om och vad jag ska ha med dagligen i bloggen.
Kyss&Smek!

Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0