Frågor & Svar

Frågestunden är nu avslutad och jag fick en massa frågor, både msn, pea & tillochmed på sms!
Här kommer dom ;

Hur lång är du?
Jag måste faktiskt tyvärr säga att jag är ganska kort, kortast av alla jag brukar umgås med iallafall.
Jag är 158-159.

När får jag följa med dig upp till Rullsand?
Jadu, frågan är från Dennis. Och som jag sa tidigare idag så får vi se när vi har tid att hämta dig eller om du kommer upp med tåget så möter jag dig i Skutskär. Vi får se hjärtat.

Vad är din favoritfärg?
Gud jag vet inte. Babyrosa? Eller kanske ljusblå. Dom färger som passar bäst ihop är riktigt svart och ljusrosa, det matchar väldigt bra i vissa tillfällen iallafall.

Har du nånsin pullat?
Hahahah, tvekar fan på att ens svara på den frågan! Thaha, men visst har jag det. Vem har inte?

Vart bor du?
Jag är fast i denhär sorgliga hålan Knivsta. Knivsta är med en mening; Platsen som gud glömde bort.

Är du oskuld?
Nej, jag är inte oskuld. Jag blev av med min oskuld när jag var 12 & ett halvt.

Du har klagat mycket på Knivsta på din tidigare blogg, har du inte funderat på att flytta?
Visst vill jag flytta, det har jag velat jättelänge, men jag har inget val. Jag har skola här, och alla vännerna. Jag är nog inte riktigt redo att lämna allting än. Och jag vet själv, att om jag lämnar dethär stället så kommer jag absolut inte tillbaka.

Vad har du för mobil egentligen?
Jag har en Sony Ericsson, vad det är för modell vet jag inte.

En såndär rosa cooling.


Det var alla frågor jag orkar skriva upp nu.
Höres!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sådan mobil har min mamma i svart/grå den heter Z610i

Jag har också en Sony ericsson men den heter t650 Den är grön

2011-01-10 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0