Hissar & Dissar



- Singellivet på sommaren.
Eftersom på sommaren är det mycket krök och chill på stranden och där finns det sjuuukt söta pojkar man tillbringar kvällarna med (a)
- Min syster.
Det är riktigt skönt att ha en syster som är i ungefär samma ålder. För min syster är bara ett år äldre än mig och vi umgås med samma människor. Hon förstår mig i dom flesta tillfällena och ska jag vara ärlig så är det skönt att veta att hon alltid finns där oavsett vad.
-  Sms
Att smsa är nog de bästa som finns en regnig dag, solig dag eller vilken dag som helst. Att man kan ha kontakt med sina vänner även fast man inte är i nätheten av dom. Haha, det där skrev jag bara för att jag inte kom på något mer.



- Myggorna i år
Myggorna har väl kommit fram på kvällen alla andra år, eller har jag fel? Det är grymt irreterande att vakna på morgonen av att myggor surrar i öronen eller att ligga och sola och känna hur myggan suger ur blodet, uschusch.
- Den här datan
Kan inte ladda upp bilder på denhär datan eftersom att den inte har tillräckligt med utrymme i hårdisken eller vafan det nu var, sommaren kommer bli booooooooring på min blogg.
- Nya Simpsonsavsnitten
Visst är alla Simpsonsavsnitt superbra, men den gamla humorn är mycket bättre än den här nya. Jag kan knappt kolla nu när dom nya har kommit, eller iallafall nyare. Jag håller mig gärna till dom äldre avsnitten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0