Marcus hjärtat


Marcus, bara för att du bad så snällt så måste jag väl skriva lite om dig här nere innan jag går.
Okej allihopa, det här är den sönderpratade Marcus som jag säkert snackat om väldigt många gånger.
Har väldigt bråttom nu så det får bli en kort text.
Men Marcus, även fast vi inte har träffats så ska du veta att du har en stor plats i mitt hjärta.
Du är solskenet i mina mörkaste dagar och jag vet att jag alltid kan ringa.
Tack för det älskling.
Hoppas verkligen att vi kan träffas snart, för så mycket som vi snackat på msn, telefon & sms så tycker jag att vi faktiskt borde träffas snart. Det är ett måste, okej baby? <3
Hoppas att allting i dit liv är bra. Eller iallafall okej.
Du ska veta att jag är jävligt tacksam som har dig vid min sida, min vän.
& älskling, måste bara säga att dom där låtarna du gjorde till mig och skickade på datan.
Du vet hur mycket jag drogade mig på dom i början?
Jag lyssnar på dom lika mycket fortfarande, så underbart fina baby!
Du kan ringa mig såfort du vill snacka.
Jag svarar alltid, det vet du, älskling?
Vill bara säga tack för allt.
Verkligen allt.
Du är underbar.
- Jag älskar dig, Marcus


Kommentarer
Postat av: marcus

naaaw desamma söta älskling vill träffa dej!

2009-06-24 @ 22:47:35
Postat av: ida

usch ful

2009-07-27 @ 21:07:17
URL: http://idws.blogg.se/
Postat av: ida

usch ful

2009-07-27 @ 21:07:28
URL: http://idws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0