Ny start

Jag började ju om med bloggen igår, men orkade inte ha kvar gamla namnet " blondieboop " så startar om med en helt ny blogg istället, visst är jag smart?
Men iallafall, idag har jag bara chillat fram till typ klockan 19, då jag gick och diskade åt min mamma som fortfarande är jättesjuk. Men iallafall, ska börja blogga idag, som ni kanske redan fattat.
Gud vad jag har tråkigt. Och nu tröck jag på någon knapp så det blev kursivt och de försvinner inte :o
Min data spökar verkligen :ooooo
Idag runt 21:30 kom Krille & Eric, sötnosarna och hälsa på.
Vi satt typ och kollade på solnedgången och lodade sönder :)))))
Jag har nackspärr för att behöva ha upp huvudet när jag ligger i sängen och skriver x]
Thaha, jag är bäst idag känner jag.
iallafall, åker hem imorgonkväll och då ska jag leka med bästa Dennis :DDDD
Orkar inte skriva mer nu, kommentera gärna mer än vad ni gjorde på min förra blogg!
Höres!

Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0