Sol!

Godmorgon bloggen.
Idag var den perfekta dagen att vakna till.
Solen skiner och vattnet är lagom varmt.
Fast det finns ett problem, min bikini är borta!
Jag får panik. Värsta proffsiga vädret och jag kan inte gå ner på stranden för min bikini är heeeelt borta.
Anyway, imorse runt typ halv sex vaknar hela familjen i husvagnen av att pappas väckarklocka ringer för han ska upp och jobba. Så han åker iväg runt sex till Uppsala och jobbar, han kommer tillbaka ikväll och då ska vi åka hem.
Kan inte vara med Dennis idag heller, för vi kommer hem senare än planerat.
Men imorgon är det helt bestämt!
Då ska vi ut och sola och chilla järnet i den vaaaarma solen.
Fick död på spindelhelvettet igår iallalfall, så jag kunde sova i min egen säng hela natten utan bekymmer.
Hörs senare!

Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0