Sommarsol & Vollyboll

Godmorgon bloggen.
Vaknade halv sex imorse igen av att pappa drog till jobbet.
Kollade sms och smsa med N som fortfarande var vaken.
Men idag är det sol och sol betyder vollyboll på stranden!
Nicenice, nu är det ändrade planer igen så vi åker inte hem ikväll heller.
Jag, pappa & syster åker hem halv sex imorgonbitti.
Så jag sover i bilen så jag är pigg när vi kommer fram.
Då får Dennis ringa såfort han vaknat ifall jag inte träffar Filip älsklingen istället, det beror på ifall han orkar åka från stockholm ända hit. Men vi får se, hoppas verkligen han kommer iallafall!
Kommer kanske ett till inlägg senare ikväll, men det beror på, för jag måste sova tidigt om jag ska upp imorgon.
Imorgon kommer det inget inlägg på dagen iallafall eftersom att jag är hemma i Knivsta och datan är på lagning.
Kanske kommer ett inlägg när jag kommer tillbaka upp hit, för jag är trots allt bara i Knivsta över dagen.
Nu ska jag klä på mig och sen dra över till Basse & Jesper.
Höres!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg:D

2009-06-23 @ 21:59:23
URL: http://haazaal.blogg.se/
Postat av: sandra sandberg

du kan ju kolla min blogg lite då och då :)

2009-06-24 @ 21:42:24
URL: http://sxandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0