Tillbaka nu

Nu har vi kommit tillbaka. Det var sjukt segt att komma upp imorse måste jag säga, det var liksom upp ur sängen, dricka ett glas saft och hoppa in i bilen.
Sjukt segt att sitta i bilen en timme direkt när man vaknat.
Och såklart, med våran tur så var det en olycka på vägen, så vi fick stå i kö ett tag.
Men det gick ganska snabbt att komma fram iallafall, typ 5 minuter, men kändes som en evighet.
Som tur var det värsta snyggingen i bilen bredvid mig, så jag hade ju inte tråkigt i bilkön iallafall..
Just nu sitter jag och kollar på tv, ska nog dra ner på stranden och kolla solnedgången om jag orkar.
Men nu vet jag inte när jag kommer tillbaka till knivsta, så tyvärr sötnosar.
Ni får klarar er utan mig ett par veckor nu, sakna mig inte för mycket bara (;
DOM HÄR MYGGORNA ÄR SJUKT STÖRIGA, DÖDAR DOM ALLIHOPA SNART!
Nu blev jag kissnödig också,.
Thaha, ni måste njuta så grovt av att läsa min blogg om dagarna asso.
THAHAHAHA, ojojoj va tråkigt jag har.
Men som sagt, solnedgången är redan på gång.
Ska bara köra någon liten lista, tror jag.
Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0