Asså cp!

Min blogg har dampat sönder, så inläggen jag skriver kommer inte upp, och det sparades inte i utkastet heller?
Jag får daaamp.
Orkar inte skriva hela skiten, så jag skriver bara litegrann.
Idag har jag varit med lite folk ( skrev alla namn innan )
Och vi typ lodade oss utanför videobutiken.
Men aye, vad ska ni göra ikväll?
Själv ska jag dra till nordan, tråkigt som fan. Men vad ska man göra?
Det är typ någon innebandysak och eftersom att jag & Emma ägde skiten ur alla på innebandy igår ska vi dit och äga dom igen!
Just nu sitter jag och kollar på fotbollsmatchen Aik-Göteborg, som min gullgulliga pojkvän är på just nu.
Försöker se honom, men han står i mitten och dom filmar ju aldrig där!
Men aye, ni får ju typ höra av er ifall ni vill träffas ikväll.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0