En vanlig disskution mellan mig & idolen


Haha, efter alla samtal jag haft med min älskade idol Atle borde han nog tro att jag är ett riktigt psykfall snart ;o
& nu ska jag berätta hur min dröm gick till, för er som tänker lite annat x] ;

Jag var ute med en kompis i Stockholm och typ bara gled runt, så på andra sidan vägen såg jag Atle gå helt ensam, så först ställde jag mig och tokskrek innan jag sprang över på andra sidan vägen och typ " hoppade på honom ". Haha, nejrå men jag typ flög i hans armar. Han puttade ju bort mig, såklart som en reflex innan han insåg att jag bara va en liten brud och bad om ursäkt. Jag stod bara och glodde han rakt in i ögonen.
Atle - ööh, var det någonting speciellt?
Jag - ehm..ehm..ehm * skriiiker *
Atle - ehm, okej? mår hon bra?
Kompisen jag hade med mig - jadå, hon är bara jävligt glad att träffa dig. du är hennes största idol, typ.
Atle - haha jaha, va roligt. Vad heter dudå?
Jag - eehm..ehm.. j..j..j.jjjjj..
Kompisen - Hon heter Josefine!
Atle - aha okej, jag tror inte att vi ska stå kvar här med henne, folk kan tro något.. Vi tar med henne till ett kafé.

Så vi gick bort mot något café som han tydligen tyckte om jättemycket, han köpte en cola åt oss alla tre och han och min vän pratade lite om hur jag kände över han och hans musik.
När jag fått tillbaka talförmågan bad jag om ursäkt till Atle att jag reagerat sådär cp.
Han flinade lite och fortsatte dricka sin cola.
När han var färdig reste han sig upp, gav mig en puss på kinden och stoppade ner en lapp i min ficka med hans nr på. Jag tog upp lappen direkt när han gått ut från cafét och de var en lapp med hans nummer på.

Då vaknade jag.
Typ bästa drömmen jag har haft sen.. aah sen länge!
ATLE, I LOVE YOU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0