Godmorgon

Precis vaknat, så nu sitter jag och kollar på Hem till gården!
Eller jag kollar inte riktigt, men någon gång ibland ;o
Annars lyssnar jag på Atle - tack för tiden, som var min favoritlåt ett tag förr, och smsar med min älskade pojkvän.
Jag blev så jävla sur imorse när jag vaknade, för jag fick inte gå till skolan eftersom att jag är sjuk?
Och asså vafan, fredagar är MIN dag. Jag har aldrig nånsin i hela mitt liv suttit hemma på en fredag?
& det betyder också att jag inte kan träffa min älskling idag?
Förjävligt alltså..
Imorgonbitti kl 7 ska jag ta vaccinet mot grisfittan, så jag kommer sova jävligt tidigt idag för att komma upp imorgon.
Men aye, uppdaterar kanske mera senare.

PUSS PÅ DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0