Godmorgon?

Är typ jäättetrött och har inte klivit upp ur sängen förän nu!
Jag känner mig faktiskt riktigt sjuk, hostar och snuvar som fan.. Får hoppas på att jag frisknar till tills första skoldagen imorgon!
Eller inte första skoldagen, men efter lovet alltså, daah? x]
Baaara för att jag känner mig så jävla dålig så fick jag inte träffa min älskling en sista gång.
Eller egentligen är det lite mitt eget fel eftersom att jag inte pallade gå upp ur sängen för att träffa honom.. Och nu ångrar jag det som fan, men nu är det ju försent!
Aye, 14 dagar sen ses vi igen, baby..
Haha, men vi klarar det igen! Två veckor är inte så himla lång tid, right? ^___^
Vad har ni gjort i helgen då?


PUSSEN

Kommentarer
Postat av: anna

Söt blogg :)

Hoppas du får en bra start imorgon :) kram

2009-11-01 @ 23:51:57
URL: http://annaringbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0