Julklappar?

Ville förästen ställa en fråga, hoppas att det inte finns någon som ska köpa julklappar till mig iår?
Eller alltså ni får ju gärna göra det ifall ni vill, men jag kan tyvärr inte köpa någonting till er.
För jag är ju jävla seg på att köpa julklappar.
Så jag tänker köpa julklappar till min familj och Sabina, ( eftersom att hon köper en till mig )
Tyvärr så kan jag ju inte köpa till alla som köper till mig, eftersom att jag inte tänker slösa mina pengar på det?
Känns en aning onödigt att ni köper till mig då. Men aye, tänker inte hindra er ifall ni tänkt det (a)
Men aah, ville bara kolla det.
Men svara ärligt.
ÄR DET NÅGON SOM HADE TÄNKT KÖPA EN JULKLAPP TILL MIG?
Säg till isåfall, gärna vad det är som ni tänker köpa också. Så får vi se om det är värt att jag köper till er!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0