Lista - Josefine & Sabina svarar

Vart bor du?
- J ; I Knivsta ( mer info får ni ta reda på )
S ; Lite utanför Knivsta.

Trivs du där?
- J ; Ja, det gör jag nog.
S ; Sådär. Lite öde, kanske.

Brukar du läsa horoskop?
- J ; Nej, eller ibland på somrarna när jag är på stranden. Men annars händer det väldigt sällan.
S ; Nej.

Har du körkort?
- J ; Haha, nej.
S ; Verkligen inte.

Äger du några converseskor?
- J ; Nej, dom " slängdes " i Östersjön för ett par år sen.
S ; Haha, nej.

Favoritdjur?
- J ; Har nog inget speciellt, men tycker om hästar!
S ; Typ katter ^^

Vad spenderar du dina pengar på?
- J ; Ciggaretter, tyvärr..
S ; Sånt jag behöver.

Senaste konserten?
- J ; Haha, kommer faktiskt inte ihåg.
S ; Beyonce

Festar du?
- J ; Gjorde det förut, men har lagt av med det nu.
S ; Nej, nykterist javisst ;)

Sprit, cider, vin eller öl?
- J ; Öl, utan tvekan.
S ; Cider.

Brukar du bli för full?
- J ; Haha, det har hänt..
S ; Har väl hänt

Antal kuddar i sängen?
- J ; Just nu har jag 5 stycken, fyller nog på snart! (a)
S ; Fem stycken.

Kan du baka bullar?
- J ; Haha, skulle nog kunna, men dom skulle inte bli goda!
S ; Om jag får recept så (a)

Bläck eller blyerts?
- J ; Det beror på.
S ; Beror på här med.

Mc donald's eller burger king?
- J ; DONKEN FÖRFAN!
S ; DONKEN FÖRFAN!

Är du allergisk mot något?
- J ; Jag är laktosintolerant, räknas de?
S ; Nej, är för cool!

Äger du ett busskort?
- J ; Nejj,
S ; Nope.

Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
- J ; Grön, godaste!
S ; Röd.

Vad åt du till frukost?
- J ; Pepparkaka & mjölk
S ; Drack ett glas mjölk

Hur ser du ut idag?
- J ; Snygg, som alltid ;)
S ; Som jag brukar

Nästa mål i ditt liv?
- J ; Just nu är det att skoldagen ska sluta, men annars är det att bli brandman!
S ; Jag vill också sluta skoldagen?

Vad såg du senast på tv?
- J ; Comedy central - 8 simple rules
S ; Andra avenyn

Hur svarar du i mobilen?
- J ; " Hallå? "
S ; " aaaaaah? "

Vem ringde du senast?
- J ; Mamma
S ; Sanna

Vad sa den du ringde?
- J ; Frågade vart hon var.
S ; Sanna svarade inte, hon låg och sov.

Antal timmar sömn inatt?
- J ; 5 timmar.
S ; 5 timmar


Sov du ensam?
- J ; Ja.
S ; Ja.

Vad innehåller din favoritnattmacka?
- J ; Min & Sabina's specialltoast med myyyycket ost och bearnesås!
S ; Samma här! :D


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: J ; Jag - S ; Jag
Såg dig gråta : J ; Sabina - S ; Josefine
Fick dig att gråta: J ; Haha.. privat! - S ; Delar inte med mig av de samtalet.
Du gick på bio med; J ; Sanna, Victoria, Niklas & Alex. - S ; Sanna
Du gick på stan med: J ; Jesper, Victoria & Fast - S ; Sanna säkert x)
Skällde på dig: J ; Mamma. - S ; Min mor
Skickade ett e-mail till dig: J ; Någon reklam antagligen. - S ; Kollar inte min mail.

 

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det?
- J ; Ja.
S ; Ja.

Bråkat med ditt husdjur?
J ; Haha, ja..
S ; Öh?
 Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
- J ; Ja, verkligen.
S ; Haha du skulle bara veta.


Tar du droger?
- J ; Nej, fuck no.
S ; Absolut inte

Dricker du?
- J ; Som jag redan svarat, gjorde men inte längre.
S ; Jag har gjort.  

Vad är du mest rädd för?
- J ; Livet när jag blir äldre.
S ; Att se ut som en gamling!

Vart vill du gifta dig?
- J ; Jag vill inte gifta mig.
S ; I en kyrka.

Vad hatar du verkligen?
- J ; Sabina
S ; Josefine

Har du varit kär?
- J ; Ja, verkligen.
S ; Nähe?!

Har du ett jobb?
- J ; Sist jag försökte fick jag kicken efter några månader
S ; Nejj.

Gillar du att ha folk omkring dig?
- J ; Ja, det är chill.
S ; Ja, varför inte?

Är du ett hälsofreak?
- J ; Nej?
S ; NEJ ?

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
- J ; Nej, det tror jag faktiskt inte?
S ; Ingen aning.

Är du ensam idag?
- J ; Haha, va?
S ; Fattar inte?

Några piercings/tatueringar?
J ; Nej, men piercar överläppen om någon månad.
S ; Ja, naveln & näsan.

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta?
- J ; Håkan Hellström - Försent för edelweiss
S ; Samma, vi sjunger den hela tiden!

Vill du gifta dig?
- J ; Nej, redan skrivit det.
S ; Haha, tror inte det kommer hända.

Vill du ha barn?
- J ; Nej, det tror jag inte.
S ; Nej.


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit?
- J ; Ja.
S ; Ja

Köpt någonting?
- J ; Det tror jag inte.
S ; Nej.

Varit sjuk?
- J ; Nej
S ; Ja.

Sagt "jag älskar dig"?
- J ; Ja
S ; Ja

Saknat någon?
- J ; Ja
S ; Ja

Kysst någon?
- J ; Nej
S ; Nej

Haft sex?
- J ; Nej
S ; Nej


HOPPAS NI GILLADE DET, NU FÅR NI VETA LITE MER OM OSS SÖTNOSAR.

PUSSSEEEEEEEEEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0