Lista

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Såklart
Gnälla: Har alltid ngt att klaga över
Skrika: Ja
Sova: STOR del av mitt liv 
Ha ångest: Ja
Skada dig själv med flit: Nej, inget emo här inte 
Ta mediciner du inte borde ta:
Nej?
Vilja dö: Nejdå.
Drömma mardrömmar: Ja
Drömma sex drömmar: Haha, jaja. Varje kväll!
Ta droger: Fuck no
Försöka vara annorlunda; I don't have to fight for it, jag äär annorlunda (;  
Klä dig i svart: Ja?
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Klart, skolan är mitt liv!
Röka: Ja
Ljuga: Nje
Hata folk: Mja, sometimes
Lita på folk: Det är inte många jag litar på


VEM:

Saknar du: Min baby
Vill du döda: Haha :DD
Rörde dig sist: LillJesper
Vill du slå: Ahru, det finns ju en (;
Kysste dig sist: Min älskling
Vill du kittla: Sabina!
Kramade du sist: LillJesper
Vill du prata med:
Älskling
Skrek du på sist: Daniel, tror jag.
Vill du vara som: Ingen annan än mig själv.
Sårade dig sist: Vet inte.
Vill du bli galet full med: Haha, inte vet väl jag? Min neger, tror jag.
Gjorde dig riktigt glad senast: Öh, jag vet inte riktigt.  
Fick du sms från senast:
Älskling
Ringde dig senast: Diar <3
Är vackrast på jorden: J****r baby

HAR DU:
För många vänner:
Man kan inte ha för många?
Förföljelsemani: Är det typ om man gör någonting måste man alltid göra det extra?  
Tvångstankar: JAAA
Någon annan psykisk sjukdom: Säkert
Någon fysisk sjukdom: Tror jag inte?
Någon skada: Öh, skada? :D  
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Ja
Några piercings: Ja. Ska pierca i december också-  
Egen dator:
Nej, -.-
Bra självförtroende: Jadå, oftast
Kysst någon: Nöööö, aldrig någonsin.. :(
Köpt kondomer: Haha, palla köpa?  
Tagit nakenbilder: Haha, nejrå
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Haha, " hej vill du gå ut med mig? " säger man så?  
Varit kär:
Klart
Dumpat någon:
Ja
Stulit någonting: Verkligen inte
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Nejnejnej, aldrig, tror ni jag är dum eller?
Gjort något olagligt: Nej, aldrig i hela mitt liv.


HUR:

Går du: Fan vilken sjuk fråga? Ett ben i taget, fuckface!
Svarar du i telefonen: Oftast är det " aah hallå? " annars äre " aahre josefine? "  
Fördriver du tiden: Bloggar
Mycket pengar har du: Öh, just nu.. en krona i jackfickan (y)
Tjänar du pengar:
 Haha, jag tjänar inga pengar än så länge. Får pengar varje vecka.
Ofta diskar du: Lägger in i diskmaskinen varje dag.
Ofta städar du: När mamma & pappa håller mig inne p.ga rummet.
Många stör du dig på: Haha.. eeehm, inga ? (a)
Ofta träffar du din familj: Stort sätt varje dag, om jag inte sover borta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

palla att du tar bort kommentaren XD

2009-11-03 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0