Svar på gårdagens frågor

Fick in typ 18 frågor på sms igårkväll som jag tänkte svara på nu .

1. Vem är din bästavän om du måste välja en?

Jadu, det skiftar ju rätt ofta i mina tankar om en " bästavän " jag har ju flera som jag håller närmast. Men om jag verkligen måste välja någon blir det nog Sabina.


2. Vem gillar du?

Haha, den som ställde den här frågan visste ju inte om att jag hade pojkvän. Men svaret på den frågan är ju min pojkvän x]

3. Varför började du blogga?

Det började med att min bilddagbok las ner p.ga olika anledningar. Så jag bad en vän hjälpa mig med att skaffa blogg, för jag ville prova på hur det kändes att blogga. Sen blev det mer bara för att skriva av mig. Nu blir jag sur om jag inte får blogga på en hel dag, jag har helt enkelt blivit beroende!

4. När kommer Kell Dane till sverigen igen? Ska han pierca dig då? Isf, vart?

Kell Dane kommer till sverige igen på jullovet i december. Ja, han ska pierca mig då. I överläppen.


5. Hur beskriver du ditt morgonhumör med egna ord?

Mitt morgonhumör är verkligen det värsta som finns! Jag är själv medveten om det också. Jag skriker på alla, jag ber dom dra åt helvette. Ifall någon väcker mig kan jag vara sur på den personen upp till en månad! Jag hatar allt och alla på morgonen. Så jag varnar er, dryga inte när jag är nyvaken!

6. Vad har du för relation med din syster?

Min syster är mitt liv och min närmsta vän. Hon vet i stort sätt allting om mig och jag vet det mesta om henne, iallfall. Hon finns alltid där när jag behöver henne, och eftersom att vi umgås med samma människor hela dagarna kommer vi ännu närmare varandra!


7. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Jag vet faktiskt inte. Jag skulle nog shoppa för det allra mesta och självklart åka utomlands!


8. Är du ful?

Haha, hjärtat då. Den här frågan var ju iofs på skämt. Men jag tänker svara iallafall.
Jag tycker inte att jag är ful, kan bara vara missnöjd med vissa grejer ibland!

9. Vilken är din favoritfilm?

Just nu är det nog Salton sea, tror jag att den heter.


10. Vem är din pojkvän?

Okej, får väl avslöja det nu då x) Min pojkvän heter Jesper Svensson, 17 år från Stockholm, Sätra.

11. Hur länge har du & din pojkvän varit tillsammans nu?

Vi har varit tillsammans i två veckor och några dagar, tror jag. Inte så länge men det måste ju börja någonstans.

12. Vad gjorde du på halloween?


På halloween var jag bara med min pojkvän hela dagen. Senare på kvällen kollade vi på " Barnhemmet "



13. Spelar du in låtar och så?

Nej, det gör jag faktiskt inte. Jag skriver texter beroende på vilket humör jag är på. Några av texterna har jag delat med mig här på bloggen och andra texter har jag visat för lite folk och så. Men självklart har jag flera texter som inte är riktigt klara än. Tror inte att jag kommer spela in musik på ett bra tag iallafall!

14. Har du nånsin kollat på porr?

Haha, jag visste nästan att den frågan skulle komma upp.. Ja, det har jag faktiskt. Men bara på skoj, med en av mina närmsta vänner. Varje gång vi var hemma hos honom satte han alltid på porr på datan. Antar att dom flesta av knivstaborna vet vem jag menar? x)
 

15. Hur lång är du?

Jag skäms varje gång den frågan kommer, men måste ju svara såå x]
Jag är 157 cm lång. Haha, ja jag är kort. Men inte den kortaste av oss längre (a)

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0