Svar på tal

Har fått många frågor om vilka bloggar jag läser, och om jag läser dom dagligen.
Så nu länkar jag bloggarna jag brukar läsa här nere och skriver en kortfattad text om vad jag tycker om dom.
Läser oftast i denhär ordningen ;

Kissie - Jag tycker att Kissie's  blogg är rolig att läsa, jag vet inte riktigt varför men det har blivit som en drog.
Och för er som har fördomar om Kissie, alltså hon är ju inte samma person irl som hon är i bloggen?
Kissie & Alexandra är två helt olika personer, såå :)

Dessie - Desirée's blogg är rolig att läsa eftersom att hennes stil är liksom skön. Även fast hon kanske provicerar lite i bloggen, men vafna? That's life. Hon är dessutom fin och är säkert en bra person utanför bloggen, hon också.

Amir - Alltså jag har alltid haft honom som högsta gud. Alltså hans stil är helt underbar, han lever så skönt liv, tycker jag. Är inte det minsta rädd att säga att han är bög, han är helt sig själv och bara glider genom sitt liv.
Verkar som en underbar person!

Paow - Hon är mer naturlig än vad Dessie & Kissie är, därför tycker jag att det är kul att läsa hennes blogg. Hon är också finast av dom alla, och har så sjukt gullig personlighet!

Elsa - Hennes blogg har jag nog läst längst av dom alla, hon är ingen storbloggare direkt. Men eftersom att vi kommer från samma lilla håla har jag dragits till hennes blogg. Hon skriver oftast om livet med sin kille och så.
Hur söt tjej som helst!

Orkar inte skriva några mera nu.
Men jag ska logga nu och fixa rummet och så.
Smsa? :)

PUSSEN


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Börja läs min blogg? ;) hehe



Rösta på mig till VECKANS BLOGG också? Gå in på http://londonflickan.webblogg.se/2009/november/veckans-blogg-tavling.html#comment och rösta på NUMMER 2!



Det vore skitschyst! :)

2009-11-02 @ 17:07:04
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Madicken

Kissie är bäst ;D

2009-11-02 @ 19:07:56
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0