Trött/sjuk

Hej alla underbara.
Mår ni bra?
Det gör inte jag gör tillfället.
Jag vaknade tio över två idag, när vi hade slutat. Jag hade omedvetet bett alla dra åt helvette imorse för att jag var sjuk och hade värsta morgonhumöret ( som vanligt )
Aye, inte bra att bråka med mig på morgonen!
Mamma trodde typ att jag gick till skolan imorse iallafall? Så tio över två idag kommer pappa ner på rummet och fråga hur länge jag legat där och sovit. Jag trodde klockan var typ kvart över åtta så jag sprang upp och började akutsminka mig ( trodde vi började halv nio )
Men så tar pappa in mig på rummet igen och ber mig sova vidare.
Då insér jag att jag gjort bort mig, så jag går upp och ber om ursäkt till mamma för mitt fittiga béetende tidigare på morgonen.
Men aye, vad har ni gjort idag? Har skolan varit rolig?
Egentligen skulle jag ha utvecklingssamtal idag, men vi skippa det eftersom att jag är sjuk.
Har nästa tisdag, tror jag att vi sköt upp det till.
Men jag kaaanske uppdaterar mer senare om jag orkar, nu ska jag plocka lite på rummet!

PUSS PÅ DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0