Bilder från helgen


Sabina sov hos mig hela helgen.
Älskar dig, baby

Lördag morgon.
Gå upp halv nio, fixa sig och ta en yoghurt till frukost. Sen knatar vi flera kilometer och möter Jennie & Erika. Här är vi ÄNTLIGEN i Alsike runt halv elva.
Vi skulle kolla en handboll'smatch som våran kompis och en tjej vi hatar spelar i! Satt och skrek grejer till den äckliga tjejen. Ååh, får gåshud när jag tänker på hennes fula face..

Hej här ser man mycket!
Men aye, här sitter hon iallafall :D

Efter det spelade Avand match. Här står han i målet. Dock ingen bra bild för jag fick zooma som fan!

Här ser man LITE bättre (a)

Här är dom som Avand's lag spelade mot. Han där, nr 23 var jättesnygg!

Matchen dåråååå.

Det var alla bilder jag orkade lägga upp nu!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0