Dagen

Skoldagen gick igenom såhär ;

FN-lektion - Vi skulle typ göra ett projekt som hade med jorden eller något att göra, Fn eller något sånt skit. Gjorde typ ingenting, för vi kom inte på ngt på typ en & en halvtimme. Så vi började göra en jordglob typ sista kvarten. Eller.. vi & vi.. jag & Daniel satt och snacka och Jesper började fixa med grejerna!

Lunch - Det var typ potatisbullar ( heter de så? ). Men det fanns ju alternativ så jag tog lite makaroner och kyckling. Sen gick vi hem till mig och hämtade idrott'skläder eftersom att jag glömde det på morgonen.

Film - Alla åttor på hela skolan samlades i Kupolen och kollade på en film som hette The Little Treader (?) Svenska ; Den lilla förädaren. Det handlade om en liten pojke som typ va jude eller någonting och han träffade en Brittisk soldat som han började träffa och så, fast han fick ju egentligen inte göra det ( dom var fiender ) men dom hade det jätteroligt tillsammans och dom blev typ bästa vänner eller ngt, typ far & son eller ngt såntdär skit. Men aye, ska inte avslöja för mycket. Men den fick mig att gråta! Haha.. (a)

Fn-lektionen fortsatte - Vi fortsatte med våra grejer som vi höll på med. Blev dock lite dålig stämning mellan mig & Jesper efter att vi drygat mot varandra som fan. Så jag vet inte riktigt hur det är mellan oss nu. Vi typ skrek sönder varandra och sen har vi inte pratat på hela dagen.. Så Jesper, om du läser det här.. Hur är det mellan oss just nu? Menade du allt du sa? För det gjorde verkligen inte jag.. Aye, hör gärna av dig!

Idrott - Sista lektionen hade vi idrott, och då var det bedminton. Ni som har läst min blogg ett tag vet nog att jag ääälskar bedminton så jag & Sabina körde järnet! Vi fick flera förslag om att vi faktsikt borde börja på bedminton! Är det värt att tänka på? (a) Visst skulle vi vara heta i bedminton kläder? ( ; Elleeeer? :DDD
Haha, aye.. Jag kämpade och slängde mig och skit så nu har jag brännsår på hela benen p.ga att man inte glider så bra på dom där golven i hälsohuset :'o



Haha, men jaaaja. Sen slutade vi. Och nu sitter jag här och dricker en kopp té och bara njuter. Ska fylla på min kopp nu!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0