Dhurbo sötnos




Bara för att Dhurbo ( ddumle ) var så söt och frågade om jag kunde skriva om honom på min blogg så nu gör jag det :)
Det här är en jättesöt kille som verkligen är trevlig att prata med!
Jag känner honom inte så bra än, för vi har inte snackat så mycket förut.
Han är jämngammal med mig och det kanske är därför vi fick så bra kontakt på en gång.
Hoppas att vi kan utveckla dehär och kanske påbörja en vänskap eller något liknande?
Och för er tjejer, den här tigern förtjänar en fin, trevlig och seriös tjej!
Så om du känner igen dig själv, varför inte satsa? (;
Han är hur söt som helst!
Haha, förlåt om jag snackar om typ massa skit just nu men jag kommer verkligen inte på någonting att skriva om dig med tanke på att vi inte känner varandra så bra än (a)
Men ha det bra allihopa!
Nu ska jag kila.
Pussseeeeen.

Här är gullet själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0