Bilder

Bilderna kommer inte komma iordning



Sitter på bussen till uppsala

Innan jag & Sabina åkte från mormor ( fixa oss )

Sabina & Jag

Sabina & Jag

Jag & Sabina

Gick och mötte Sabina och vi såg dehär jättesöta Muminhuset!

Min älskling

Hos mormor, när vi gick ut med hundarna

Vi va så heta där ute i skogen, gympaskor & benvärmare. ( hade haft stövlar innan )

Fritte, minsta hunden

Ludde, största hunden

Självklart blir det chips på lördagen!

Mormor typ klippte Ludde's klor


Såhär såg husvagnen ut om man tog kort från sängen vi sov i

Ludde sötnosen

Jag & Sabina - promenad med hunds

Är man såhär fina måste man ju bjuda på sig också

:*

Sötnosarna!

Sabina klunkar julmust (;

Kollade på One Three Hill

Nyduschade, osminkade och allmänt sega

Ludde sweetie

Fick ett halsband av mormor

Fritte sötnosen!

Hon har typ 9 katter, här är två av dom sötnosarna.

Orkar inte lägga upp fler bilder, flera kanske kommer senare om jag orkar!


Kommentarer
Postat av: ANNELIE

så söta hundar är det sheltie eller collie?själv har jag en sobelfärgad sheltie.kram

2009-11-01 @ 18:25:15
URL: http://www.improveme.se/gniztra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0