Frukost, badminton & strax dusch

Rubriken säger väl allting, hoppas jag.
Vi har nu käkat frukost, spelat badminton för fulle rulle, och ska snart duscha.
Mormor är och köper shampoo & balsam åt oss.
Igår fick vi jättemycket örhängen och halsband osv av henne, thih.. vi är bortskämda här borta (a)
Vi får typ cola & julmust och skit heeela tiden! xD
Vi får äta vaaad vi vill, bara att be henne köpa det. Haha, vi äääger..
Vi åker hem imorgon typ på eftermiddagen, så då får ni lite bilder när jag kommit hem!
Eller, lite & lite.. ganska mycket (a) haha
Igår när vi skulle sova så sjöng Sabina jättefina " vaggvisor " som hon kommit på själv, och jag svär.. jag somnade på en gång typ! Trodde att jag skulle ligga och garva åt henne, men det gjorde jag typ bara.. första kvarten x)
Igår runt 23.30 var det Blog Awards på tv som vi satt och glodde på.
Det var skoj, men stör mig på att man bara såg Dessie i typ en halv sekund!
Och plus att det var bakifrån, så man såg bara hennes stora hår!
Seriöst, dom satt och snackade med Amandavardet typ jääättelänge, och hon är inte ens hälften så stor som Dessie & Paow, och dom snackade INGENTING med dom två.
Fééééééétt irreterande.
Haha, aye. Men har ingenting mer att skriva nu, vi får se ifall jag & Sabina kokar ihop någonting roligt att skriva om snart igen! 

Pussen  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0