Godkväll (?)

Hej, mina söta bloggläsare.
Sitter och kollar på Sverige - Albanien nu. Det går bra för Sverige men för att dom ska få vara med nästa sommar måste ju Malta vinna över Portugal, vilket är lite omöjligt nu eftersom att Portugal leder med 2-0.
Aye, står 3-0 till Sverige nu. Får hoppas att Malta rycker upp sig, så jag blir nöjd!
Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har verkligen inte orkat någonting!
Va som sagt nere på biblioteket idag med klassen och lånade böcker. Jag lånade boken " Livets möjligheter " eller något sånt där av David Pelazer eller vad han hette. Iallafall, han är författaren till boken Pojken som kallades det. Boken är rätt bra så långt som jag kommit iallafall.
Min tvättkorg var jättefull, märkte jag när jag kom hem, problem alltså!
Så jag beslutade mig för att vara hemma och tvätta järnet idag (a)
Nu ska jag lägga in lite bilder från telefonen, så får se ifall jag delar med mig av några! (a)
Men ifall vi inte hörs mer ikväll får ni ha det bra & sova gott!
PUSS
/ JOSEFINE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0