Godmorgon

Hello, bitchbloggen!
Sitter och lyssnar på någon Snoop Dogg låt som Avand länkade.
Btw, ni som har hört Avand's låt kan ju höra att det är samma melodi ( beat ) i dom Avand's & Snoop Dogg's hära ; http://www.youtube.com/watch?v=8VFkvismreE
Mohaha, ska försöka få ner Karin till Knivsta så vi kan köra en negersöndag.
Lite c00lt.
Aye, igår var jag med Sanna & Jesper typ hela kvällen.
När Sanna drog hem gick jag & Jesper och träffade Daniel i typ en kvart.
Sen gick jag hem.
Nu kommer jag inte träffa Jesper på 2 jävla veckor.
Lid med mig? :(((((
Haha, och jaaaaaa Josefine Wiklund har också känslor .__.
Puss på er, dryga jävlar..
(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0