Godmorgon

Godmorgon alla mina älsklingar
Hur mår ni idag? Själv mår jag väldigt bra. Det är söndag och jag har fått sova ut lite längre än vad jag förväntade mig att göra. Söndag & söndag.. vad ska man hitta på idag? Blir det film & mys i sängen hela dagen eller är det någon som vill träffas? Känner liksom ingen vidare stor lust att gå ut, om det inte är med rätt person. Men jaja, hoppas ni är riktigt bakfulla idag så jag kan skratta åt er!
Just nu sitter jag och kollar på repriserna på Idol, för jag missade det i fredags.
Och jag tycker utan tvekan att Erik ska vinna hela skiten. Han är ju mega bra och jag får rysningar varje gång jag hör hans röst. Och på tal om det, han kommer ju från Knivsta ;)
Haha, men vi får höras senare med bilder & sånt från gårdagen!
Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: sannaaa ;)

Heej ;) vad fin blogg du har ! ;) :D:D

2009-10-11 @ 12:35:42
URL: http://sannatorgerssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0