Godmorgon

Godmorgon alla underbara.
Har precis vaknat, Sabina ligger fortfarande ute i husvagnen och sover. Haha..
Jag kunde verkligen inte väcka henne för hon va så söt när hon sov!
Jag skrev en jävla lapp till henne och la den framför dörren där det stod typ såhär ;
Sabina, jag är ute och röker, sen måste jag in och pissa. Ifall du vaknar så kom in i huset eller stanna kvar tills jag kommer tillbaka. Pussen.


Haha, och fan vad jag ångrar att jag skrev " vänta tills jag kommer tillbaka " för jag orkar inte gå tillbaka?
Så jag smsade henne och skrev att hon skulle komma in på en gång när hon vaknade xD
Haha aye, ska prova ringa henne nu.
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0